U megliu u megliu mouse per u ghjocu filatu KY-M904 Prezzu di fabbrica Prezzu di fabbrica - KEYCEO

U megliu u megliu mouse per u ghjocu filatu KY-M904 Prezzu di fabbrica Prezzu di fabbrica - KEYCEO

Dimensioni: circa: 123 * 68 * 62 mm

Numero di chjave: 6 buttoni

Lunghezza di u cable: circa: 1,80 m

Risoluzione: 800-1200-1600-2000 dpi

Frequenza massima di fotogrammi: 4500 fps

Accelerazione massima: 8 g Velocità di traccia massima: 30 ips

Frequenza massima di polling: 500 Hz

Cunsumu attuale: max.100mA


KEYCEO Best Best Best Wired Gaming Mouse KY-M904 Prezzu di Fabbrica Prezzu di Fabbrica - KEYCEO, KEYCEO furnisce u serviziu ODM di megliu classa. Solu bisognu di furnisce i vostri disegni di cuncepimentu per spiegà i vostri bisogni core. U nostru squadra di ingegneria scuntrà tutti i ditagli finu à chì u pruduttu hè pruduciutu, pruduciutu in massa è cummercializatu. Scortaremu tutte e tecnulugia di l'ingegneria è i requisiti di qualità.



MANDA INQUISTA ORA
CUNTATTA CI
U telefunu: +86-137-147-5570
Telefono: 0086-769-81828629
Situ Web: video.keyceo.com/
Mandate a vostra indagazione






        
Retroilluminatu RGB
        
Adatta per l'uffiziu è l'utilizatori Gamer
        
Mouse ergonomicu di ghjocu  
        
Materiale plasticu di alta qualità  
  • FAQ
    KEYCEO
    Più di 8 anni di sperienza di travagliu: Più di 8 anni di sperienza in fabbriche d'esportazione. Prufessiunale R&Squadra D: Un squadra prufessiunale crea prudutti di moda è d'alta qualità è persunalizà marche persunalizati per i clienti.
    • Pudete accettà i servizii OEM è ODM?
      Iè, avemu un forte R&squadra D. Fornimu OEM& I servizii ODM cum'è esigenza di i clienti.
    • Perchè sceglie noi?
      Disegnu sperimentatu di cuffie di design d'alta qualità&cuffie è prudutti di cable Audio, cuncetti unichi di disignu è diversi stili. Ogni annu, novi disinni è persunalizazione persunalizati sò dispunibuli per risponde à i bisogni di i clienti.
    • Cumu cuntrullà a qualità di i prudutti?
      "A qualità hè priurità. Avemu un eccellente QC, sempre pruvà unu per unu prima di pruduce o finitu. Tutti i materiali prima di i prudutti sò strettamente inspeccionati è pruvati da u nostru QC. Tutti i prudutti prima di spedizione sò strettamente inspeccionati è pruvati da u nostru dipartimentu QC.
          
À propositu di KEYCEO
Avemu vintu parechje certificazioni per u nostru pruduttu in termini di qualità è innuvazione. KEYCEO hè una impresa d'alta tecnulugia chì si impegna in tastiera di computer, mouse, cuffie, equipaggiu di input wireless è altri prudutti. Hè stata fundata in u 2009. Dopu à anni di sviluppu è innuvazione tecnica, KEYCEO hè diventatu un fabricatore prufessiunale cù tecnulugia di punta in stu campu. A fabbrica si trova in Dongguan, chì hè cunnisciuta cum'è a "fabrica di u mondu", copre più di 20000 metri quatratu. L'area di attellu di pruduzzione pratica righjunghji 7000 metri quadrati. Avemu una alta qualità R&squadra D. Mentre assistendu à u rapidu sviluppu di l'industria cù a tendenza di u Times, a nostra squadra hà esploratu l'industria per un bellu pezzu, è accumula sperienza da ellu. perseguimu constantemente l'innuvazione, è furnisce sempre i migliori prudutti per i clienti cù R&D capacità è eccellenti risultati di ricerca è sviluppu. Implementemu cumplettamente u sistema di gestione di a qualità ISO 9001: 2000, ogni prucessu hè strettamente assuciatu cù u sistema di qualità, è u sistema avanzatu di gestione di a catena di fornitura passa per tuttu u prucessu. I nostri prudutti currispondenu à e richieste di CE, ROHS, FCC, PAHS, REACH. è cusì on.With a persecuzione di l'innuvazione, precisa nantu à i dettagli, aderenti à u standard, a nostra qualità di u produttu tende à a perfezione.



IF YOU HAVE MORE QUESTIONS,WRITE TO US
Just tell us your requirements, we can do more than you can imagine.

Mandate a vostra indagazione