KY-K9810 Produttori all'ingrosso di tastiere di ghjocu RGB cablate

KY-K9810 Produttori all'ingrosso di tastiere di ghjocu RGB cablate

Keyceo patent Gaming keyboard, supportu OEM

Tastiera di ghjocu retroilluminata

Materiale ABS di alta qualità

12 PCS  Chiavi multimediali

Cù funzione Win serratura

Funzione di scambiu di freccia è WASD

Chiavi anti-ghosting

Supporta una varietà di retroilluminazione

Supporta tuttu u layout

Disegnu ergonomicu


KEYCEO Best KY-K9810 Backlit Gaming keyboard Factory Price - KEYCEO, u più grande esportatore di tastiera è mouse di Dongguan: più di 300 impiegati travaglianu inseme per serve i clienti è consegna in tempu.


MANDA INQUISTA ORA
CUNTATTA CI
U telefunu: +86-137-147-5570
Telefono: 0086-769-81828629
Situ Web: video.keyceo.com/
Mandate a vostra indagazione

        

        

        

        

        

        




  • FAQ
    KEYCEO
    Più di 8 anni di sperienza di travagliu: Più di 8 anni di sperienza in fabbriche d'esportazione. Prufessiunale R&Squadra D: Un squadra prufessiunale crea prudutti di moda è d'alta qualità è persunalizà marche persunalizati per i clienti.
    • Chì certificatu avete u produttu?
      CE ,ROHS, REACH,PAHS,POP,etc.
    • Avete a fabbrica BSCI è ISO?
      Iè, l'avemu.
    • Chì ghjè u vostru pruduttu principale?
      U pruduttu principale in a nostra fabbrica hè per i ghjoculi è l'accessori di l'uffiziu, cum'è u ghjocu verisous è u teclatu d'uffiziu, mouse, cuffie, mouse, mouse pad.
    • Cumu faci a vostra fabbrica in quantu à u cuntrollu di qualità?
      A qualità hè a priorità. per cuntrullà megliu a qualità, Tutti i nostri prudutti sò inspezione per 4 volte da u staffu di QC prima di a consegna, A prima volta per a materia prima, a seconda volta hè in funzione in linea è l'ispezione di l'apparenza, a terza ispezione hè l'ispezione IPQC in linea, U QA farà l'ultima ispezione dopu a fine di a produzzione.
    • Chì u tempu di consegna
      Facemu u nostru megliu consegna l'ordine in 45 ghjorni
    • Pudete accettà i servizii OEM è ODM?
      Iè, avemu un forte R&squadra D. Fornimu OEM& servizii ODM cum'è esigenza di i clienti.
    • Perchè sceglie noi?
      Disegnu sperimentatu di cuffie di design d'alta qualità&cuffie è prudutti di cable Audio, cuncetti di disignu unichi è stili diversi. Ogni annu, novi disinni è persunalizazione persunalizati sò dispunibuli per risponde à i bisogni di i clienti.
    • Cumu cuntrullà a qualità di i prudutti?
      "A qualità hè priurità. Avemu un eccellente QC, sempre pruvà unu per unu prima di pruduce o finitu. Tutti i materiali prima di i prudutti sò strettamente inspeccionati è pruvati da u nostru QC. Tutti i prudutti prima di spedizione sò strettamente inspeccionati è pruvati da u nostru dipartimentu QC.
          
À propositu di KEYCEO
Avemu vintu parechje certificazioni per u nostru pruduttu in termini di qualità è innuvazione. KEYCEO hè una impresa d'alta tecnulugia chì si impegna in tastiera di computer, mouse, cuffie, equipaggiu di input wireless è altri prudutti. Hè stata fundata in u 2009. Dopu à anni di sviluppu è innuvazione tecnica, KEYCEO hè diventatu un fabricatore prufessiunale cù tecnulugia di punta in stu campu. A fabbrica si trova in Dongguan, chì hè cunnisciuta cum'è a "fabrica di u mondu", copre più di 20000 metri quatratu. L'area di attellu di pruduzzione pratica righjunghji 7000 metri quadrati. Avemu una alta qualità R&squadra D. Mentre assistendu à u rapidu sviluppu di l'industria cù a tendenza di u Times, a nostra squadra hà esploratu l'industria per un bellu pezzu, è accumula sperienza da ellu. perseguimu constantemente l'innuvazione, è furnisce sempre i migliori prudutti per i clienti cù R&D capacità è eccellenti risultati di ricerca è sviluppu. Implementemu cumplettamente u sistema di gestione di a qualità ISO 9001: 2000, ogni prucessu hè strettamente assuciatu cù u sistema di qualità, è u sistema avanzatu di gestione di a catena di fornitura passa per tuttu u prucessu. I nostri prudutti currispondenu à e richieste di CE, ROHS, FCC, PAHS, REACH. è cusì on.With a persecuzione di l'innuvazione, precisa nantu à i dettagli, aderenti à u standard, a nostra qualità di u produttu tende à a perfezione.
IF YOU HAVE MORE QUESTIONS,WRITE TO US
Just tell us your requirements, we can do more than you can imagine.

Mandate a vostra indagazione